donderdag 13 februari 2014

INSPIRATION | Boho Love

We hebben een vakantie naar Marrakech geboekt, inclusief 10 kg extra bagage. Ik zie nu óveral (pinterest, tumblr, Intagram..) dromerige beelden hoe ik mij Marrakech voorstel. De spiegel en de patronen op het beddengoed lijken ook uit India te kunnen komen, maar bohemian en etnisch is het zeker en dat vind ik zo inspirerend aan deze foto!
Ben nu al bezig met het maken van lijstjes met must-sees, must-shop en must-do's.  De optie '1 maal container voor nieuwe meubels en kussens en lampen..' kon ik jammer genoeg niet vinden tijdens het boeken van mijn vliegticket..;)


We've booked a trip to Marrakech, including a option for 10 kg extra luggage. And since then everywhere (pinterest, tumblr, Intagram..) I see dreamy images of how I imagine Marrakech to be.  De mirror and patterns on the bed linen seem to be Indian, but it is the ethnic-boho-vibe of the interior I love!
Already super busy with making must-see, must-shop and must-do-lists.
I looked for an option like '1 container for new furniture and pillows and lamps..', but could not find it sad enough..;)    





















SOURCE: thisisglamorous.com