zaterdag 25 juli 2015

PERSONAL | New favorite item



Ik merk dat ik de laatste tijd dat ik simpel, minimalistisch en practische producten koop óf echt 'nutteloze' items koop; 'objecten'. Zoals deze presse papier die ik puur voor de esthetische waarde het gekocht. Andere voorbeelden zijn de nude variant uit de 'bits and bobs' serie van HAY, een groot stuk kristal en een 'blowfish'. Stuk voor stuks items waar je heerlijk mee kunt stylen, maar die verder niet echt een doel dienen. 

Belangrijk is op te passen dat je interieur niet te vol en druk wordt. Ik heb dus alle 'prullentjes' weggehaald en ben de woonkamer opnieuw aan het indelen. En dan kom je er achter dat je wel echt veel kandelaren, magazines en kussens hebt.. 'Less is more, more or less...' 






SOURCE: Act Productions Blog 

4 opmerkingen:

  1. W A U W wat een mooierd. En prachtige gestured.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!! Vandaag heerlijk weer om binnen te rommelen 😉

      Verwijderen
  2. Heel herkenbaar. Bij mij is het vaak een nieuw item erbij dan iets anders eruit. En wederom weer twee mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goede regel;) houd je je er altijd aan?!! 😉

      Verwijderen