donderdag 15 augustus 2013

ZOOM | Milk Decoration Magazine N'4

Dit is mijn favorite magazine van dit moment; 'Milk Decoration'. Ik ben ook een fan van Milk Magazine, maar het is een beetje vreemd om een magazine te lezen die zelf over de doelgroep zegt, en ik quote; "Concentré enfantin pour parents contemporains". Terwijl ik geen kinderen heb.
Maar ik geef dat blad graag cadeau aan vrienden van mij die aanstaande ouders zijn, echt een aanrader.


This is currently my favourite magazine: 'Milk Decoration'. I'm also a fan of Milk Magazine, but it's kind of odd to read a magazine which brands itself as "Concentré enfantin pour parents contemporains", while I have no kids. However, I do like gifting it to friends of mine that are parents-to-be, as I really recommend it!



N'4 van Milk Decoration laat je kennis maken met vernieuwend design en de designers hierachter, laat de trends van dit moment zien ( o.a. nude/roze en metaal) en toont inspirerende interieurs, van bohemien tot strak en vernieuwend design.
Hieronder een foto van 'Reversed Volumes' door Katharina Mischer en Thomas, welke te zien is in Milk Decoration. En een foto door mij gemaakt van het artikel 'Must-have: Rose'.

N'4 of Milk Decoration introduces contemporary design and the designers behind it, shows current trends (a.o. nude/pink and metal), and shows inspiring interiors, ranging from bohemian to clean and contemporary. Below a photo from 'Reversed Volumes' by Katharina Mischer and Thomas, as shown in Milk Decoration. Also, a picture taken by me of the article 'Must-have: Rose'.






 







 
SOURCE : Milkmagazine.net