donderdag 21 augustus 2014

PERSONAL | Nominate Me... Please ;)


Heel blij wil ik jullie mededelen dat jullie op mij kunnen stemmen om de VTwonen Meet the blogger award te winnen! Ik heb mega goede bloggers als competitie, maar ik ga mijn best doen om te winnen! Klik HIER om mij te nomineren:) De link lijkt je naar een website te verwijzen waar je tickets kan kopen, maar in dit geval is dat niet zo. Je stemt "Nominate your favorite (Interior/Design/Lifestyle) Blog" en er staat bij "free".
Je kan maar een keer je stem uit brengen. Dankjewel!!!


I'm delighted to announce that I'm eligible for the VTwonen Meet the Blogger Award! The competition is tough, but I'll do my best to win! Click HERE to nominate me :) 
The link seems to go to a website where you can buy tickets, but that's not the case. You vote "Nominate your favorite (Interior/Design/Lifestyle) Blog" and it'll say "free".
You can only vote once. Thank you!!!




SOURCE: Meettheblogger.eu & ActproductionsBlog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten