donderdag 25 september 2014

PERSONAL | Autumn Is In The Air

Hoewel ik het lastig vindt om afscheid te nemen van de zomer, is de herfst een prachtig jaargetijde! En met het veranderen van de seizoenen style ik mijn interieur nét even anders. 
Ik ben de afgelopen weken thuis flink aan het schuiven geweest, maar ik kan moeilijk kiezen welke kleuren ik ga gebruiken in mijn woonkamer... Het is nu te rommelig en niet 'een geheel'. Hieronder zie je wat details uit mijn woonkamer die ik verder wil uitwerken. Moodboards maken werkt heerlijk verhelderend voor het stylen en inrichten van je eigen huis! 


However hard I feel leaving summer, autumn is a wonderful time of year! And the change of seasons inspires me to make small adjustments to my home.
The last few weeks I've been moving stuff around, but I'm having difficulty picking the right colour for the living room... Currently it looks messy and doesn't feel like 'one'. Below a few details from my living room which I want to expand on. Moodboards are great for styling and decorating your home! 















Source: Act productions Blog. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten