donderdag 19 februari 2015

PERSONAL | It has been a While








Because of nice and, sad enough, not so nice events it has been a while since I have wrote a decent blog post.. I won't bore you with details,  but sometimes you can't do it all! I've tried...;)
And I know I'm not the only one struggling with this, so that makes it a bit easier. Once I had to choose one word (one word is difficult for me;), a word that I would focus on while studying at the university (HBO). I choose 'balance', because when you life your life in a balanced way, you have your priorities straight and I guess you are way happier! I think 'balance' is a word/thing we all have to focus on out entire lives. And that's no big deal, it just is shitty when you don't have any control over your balance in life. Next word for me; 'letting go!'. ;) 
So clearly my blog was not one of my priorities.. Other things were more important. But I have found a solution for having not enough hours in a day;) I'm very happy I've cut back on my working hours a bit, so I have more time for other things like blogging! 

Luckily also great things happened and I have worked HARD on projects which you soon will hear more about! 


Vanwege leuke en, jammer genoeg, minder leuke gebeurtenissen is het een tijd geleden dat ik een behoorlijke blog post heb geschreven.. Ik ga je niet vervelen met de details, maar laat ik het zo zeggen; je kan niet alles doen wat je graag wilt! Ik heb geprobeerd;)
En ik weet dat ik echt niet de enige ben die hier last van heeft, dus dat maakt het soms wat makkelijker. Een tijd geleden, tijdens mijn studie, werd mij gevraagd een woord te kiezen waar ik mij op wilde focussen. Ik koos 'balans', want wanneer je een mooie balans hebt in de leven, heb je jouw prioriteiten op orde en ben je blijer. Ik denk dat het woord balans iets is waar we allemaal ons hele leven mee bezig zijn. En dat maakt niets uit, het is alleen erg vervelend wanneer je weinig controle over die balans hebt.. Volgend woord voor mij; 'los laten'. ;) 
Dus het is duidelijk dat mijn focus niet bij bloggen lag de afgelopen tijd.. Andere dingen waren belangrijker. Maar ik heb een oplossing gevonden voor het feit dat een dag voor mij te weinig uren telt;) Ik ben iets minder uren gaan werken, zodat ik wat meer tijd heb voor andere dingen, zoals bloggen!

Gelukkig zijn er ook veel leuke dingen gebeurd de afgelopen tijden heb ik HARD gewerkt aan projecten waar je binnenkort meer over gaat horen! 













   
SOURCE: Actproductions blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten