donderdag 28 mei 2015

HEALTH | SUE Zoet Zonder Suiker





Gezond eten, sporten, zijn dingen die ik belangrijk vindt, maar af en toe wil je wel lekker kunnen genieten. Balans wat betreft eten is denk ik heel belangrijk om een gezond eetpatroon vast te houden. Je zal mij niet drie slagroomgebakjes zien wegstouwen, en de week daarna alleen op komkommertjes leven. 

Sinds kort ken ik 'SUE' het initiatief Kim Sue Palm. Zij maakt heerlijke zoetigheden zonder suiker. Dus heerlijk én gezond genieten van 'Bites' zoals Key Lime Pie. SUE heeft een groot en groeiend assortiment. 
LEES VERDER
 Denk aan heerlijke 'BITES' in oa de smaken Key Lime Pie, Cheesecake, Raw Brownie en Bounty (Zie hieronder).  Maar ook Raw en Vegan taart, Granola en bananenbrood voor het ontbijt en truffels. 








In een wereld waarin ‘bewust eten’ een steeds grotere rol speelt, is het concept van SUE ontstaan. Zonder schuldgevoel kunnen genieten van heerlijke zoetigheden die bestaan uit natuurlijke en gezonde ingrediënten. Suiker Vrij, Lactose Vrij, Gluten Vrij, en voornamelijk RAW en Vegan.

De ‘zoet zonder suiker’ lekkernijen van SUE worden ambachtelijk bereid. De producten worden gezoet met natuurlijke ingrediënten zoals dadels, rijstsiroop of agavesiroop. Geraffineerde suiker zal je niet in de keuken van SUE aantreffen. Daarnaast maken zij veel gebruik van noten, notenmelk, kokos, en andere natuurlijke ingrediënten.

De producten zijn o.a. in de markthal in Rotterdam en bij ROOTS in Amsterdam, maar ook te bestellen (zie website). Geen slecht idee voor het eerst volgende feestje of high tea! 

Ik heb de 'Bites' in de smaken  Tiramisu, Salted Caramel en Cheesecake geproefd... Ik kan geen favoriet kiezen, allemaal heerlijk! En deze 'Bites' smaken zeker niet té gezond. Dit commentaar krijg ik wel eens van mijn lief als ik weer een nieuw gerecht uitprobeer;) Dan is het gezond maar is het niet meer echt lekker.








SOURCE:  Foto's Actproductions blog // sue-food.nl // Houd ook de IG van SUE in de gaten voor actuele verkooppunten zoals 'Rotterdamse oogst' en nieuwe smaken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten