woensdag 29 oktober 2014

PERSONAL | Mood Board For My Livingroom






Door drukte ben ik weinig thuis en is mijn huiskamer nog steeds niet klaar (of opgeruimd..;) Ik ben het een beetje aan het veranderen. Er komt een nieuwe lamp boven de salontafel, ik ga foto's, posters en schilderijen op een wand hangen en kleine klusjes worden ook eindelijk gedaan! 
Hier een moodboard van de kleuren en sfeer die ik graag wil in mijn woonkamer.

Because there are a lot of things going on right now I am constant away from home, and so my living room is still not finished (nor neat and organized..;) I'm changing my living room a bit. I've ordered a new lamp for over my coffee table, I've framed pictures to put on my wall, together with posters and paintings, and little chores are finally getting done! 
Here you find a mood board of the colors and atmosphere I would like to create in my living room.   

READ ON..









SOURCE: Actproductions Blog

2 opmerkingen: