vrijdag 24 oktober 2014

REPORT | DDW2014




Naar aanleiding van mijn bezoek aan de DDW als live blogger zal ik de komende dagen een aantal posts publiceren over de DDW. Samen met een super team van interieur bloggers hebben wij verslag gedaan van onze belevenissen tijdens de DDW.


Because of my visit to the DDW as live blogger I will post quite some stories and images of the DDW the next few days. Together with a team of amazing interior bloggers I reported live from the DDW.

READ MORE...





Vandaag begon de dag voor mij wat minder, enorme vertraging met de trein, zeiknat geregend toen ik op een ‘snelbus’ stond te wachten.. Maar hoe verschrikkelijk mijn dag begon, hoe heerlijk de rest van de dag liep!

In / onder boekhandel Van Piere in café Coffelovers werd ik ontvangen met heerlijke Latte Machiatto en vervolgens ging ik op pad in Eindhoven. Om drie uur verzamelde alle DDW bloggers weer bij Coffelovers en werd erg geblogged, ge-instagramed (is dat al een officieel werkwoord?) en  werden er tips onderling uitgewisseld.

Ik ben in de ochtend in het centrum geweest (Modebelofte, Designhuis, Kazerne), bij het Design Perron en Dutch Invertuals (bedankt voor het opladen van mijn Iphone!!) geweest, en in de middag avond ben ik naar Dutch Design Academy,  Strijp-R (Piek Hein Eek, Ontwerp Duo) en Sectie C geweest.

Ik wil graag Susanne van EnSuus en Lonneke van Bubblemint bedanken voor de uitnodiging, Volvo bedankt voor het heerlijke vervoer en Café Coffeelovers voor de goede zorgen!


My day started not so wonderful, huge delays while traveling by train, I got totally soaked while waiting for a bus.. But how awful it started, how wonderful the rest of my day was!

In / below bookstore Van Piere, at café Coffeelovers I was welcomed with a perfect Latte Macchiatto, later I started my tour through Eindhoven. At three o clock all DDW bloggers met again at Coffeelovers, we blogged, intagrammed (is that a official verb already?..) and shared tips amongst each other.

In the morning I went to the center of Eindhoven (Modebelofte, Designhuis, Kazerne), Design Perron and Dutch Invertuals ( Thanks for recharging my Iphone!!) and in the afternoon / evening I visited  Dutch Design Academy,  Strijp-R (Piek Hein Eek, Ontwerp Duo) and Sectie C.

I would like to thank Susanne van EnSuus and Lonneke van Bubblemint for the invitation, Volvo for the perfect and smooth transportation and café Coffeelovers for taking such great care of us!



 Above: Miniature candles from Design Duo 




SOURCE: Actproductions blog

12 opmerkingen:

  1. Mooi Robine, leuk om te lezen! Leuk dat je erbij was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie post en zo leuk om je te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was leuk je te ontmoeten Robine :) En je hebt toch nog heel wat mooie dingen gezien (ondanks je treinproblemen), mooie foto's hoor! En wat zijn die kandelaars mooi he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi en bijzonder blog (leuk om zo weer nieuwe blogs te ontdekken) en natuurlijk een mooie impressie van de DDW. Groetjes Carla (vanswartopwit)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje Lonneke! Ik was zaterdag een beetje chagrijnig dat ik niet nog een dag kon..;) Volgend jaar ga ik echt langer! Bedankt dat ik erbij mocht zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje allemaal voor jullie complimenten. Ben druk aan het schrijven voor volgende posts! Heb genoeg inspiratie opgedaan en bijzondere designers ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een onwijs tof event!! Heel gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt een aanrader voor volgend jaar! En ook heel goed geregeld met Volvo's die je (gratis) rondrijden!

      Piet Hein Eek is uberhaupt een toffe winkel/expositie om een keer heen te gaan, het hele jaar door kan je daar van Dutch Design genieten! Ik zal daar snel meer over posten op de blog.

      Verwijderen